? ??????????????Dusk For The Ambitious? ????? ?? ???Rating: 5.0 (6 Ratings)??67 Grabs Today. 10154 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????Cherry Blossoms? ????? ?? ???Rating: 4.5 (10 Ratings)??37 Grabs Today. 7731 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get th BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, January 13, 2011

Di atas Satu Cinta......

ermmmm....pe la nak jadi dengan aku ni....

semakin aku nk menjauhinya...semakin kuat rasa sayang dan cintaku pd MNJ.....

kadang-kadang macam nk GILER pun ada...huhu...

pernah aku meluahkan rasa hati ini padanya...namun jawapannya....

"abg belum bersedia lagi...harap awk dapat jumpa yang lebih baik...."

huhu...sungguh kecil hatiku dgn kata2 itu....(!_!)

bertapa aku SANGAT mengharapkannya....namun....semuenye tinggal harapan...

pernah juga aku mengalihkan rasa cinta ku pada yang lain...tp sentiasa ada halangannya...dugaannya.,..

sehingga kini masih tiada muncul lg cinta yang ku impikan....

memang ada yang menawarkan cinta pd ku.....tapi Allah itu Maha Berkuasa...Dia maha penyayang....Dia menunjukkan jalan pada ku yang itu bukan untukku.....

kini...

aku hnya mampu menyatakan yg aku masih CINTA kan MNJ......sepenuh hatiku.....

dan aku hanya mampu berdoa....dan terus berdoa.......YA Allah....ENGKAULAH pemilik Cints yang Sejati...(^^,)


lagu pilihanku ketika ini...."Di atas Satu Cinta" - Indah Dewi Pertiwi