? ??????????????Dusk For The Ambitious? ????? ?? ???Rating: 5.0 (6 Ratings)??67 Grabs Today. 10154 Total G
rabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????Cherry Blossoms? ????? ?? ???Rating: 4.5 (10 Ratings)??37 Grabs Today. 7731 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get th BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, April 7, 2012

(T_T)>>>(^_^)>>>(*_*) (epd.1)

huhuhu.....heeehehee...hohoho....

bercampur-baur perasaan aku..antara sedih, gembira & keliru.....sehingga aku tak tau pe yang harus aku lakukan....~~~

al-kisah....kehadiran seorang insan yang pernah aku ada rase suke terhadapnya dahulu..kini telah menjadi teman istimewaku...

ceritanye macam nie...mamat ni aku kenal 8 tahun yang lepas di negori...kire mase aku blja la ni...macam korg sedia maklum mase zaman blja ni la kite terlibat dengan macam2 aktiviti...pada suatu mase ni..tmpat belajar aku de buat aktivti berkumpulan (tak ingat macamana boleh terlibat dan aktiviti ape..hahaha) dan nak dijadikan cerita...ada r salah seorang ahli kumpulan aku ni macam TEREJAL sikit...(tapi aku suke tgk budak ni..(blushing))....di sepanjang aktiviti tersebut hati aku ni asyik tersennnyyyyyuuuuummm jek bile tgk mamat ni...tapi reaksi muka aku mcm biasela....mcm xde perasaan....(EGO TINGGI NIE) hehehe...

mase ni....aku mmg xpernah terfikir nak bercinta ke...nak mengayat mahupun berkawan.....sebab..sejak dari sekolah lagi aku memegang prinsip....BELAJAR...BELAJAR...BELAJAR sehingga ke menara gading....jadi, setiap hari yang aku lalui aku akan buat yang TERBAIK dan cuba untuk fokus...maknenye...kalau hari ini aku berkenalan dengan seseorang...kenal macam gitu-gitu jela...xdela nak ber"BEST FRIENDS" bagai....(^^,)

berbalik kepada kisah mamat tadi...(^____^)...selepas aku kenal die...makin kerap pulak aku terserempak dengan die..tapi aku xpernah la pulak nk bertegur dengan die walaupun aku suke..erm....xpela..boleh aku cuci mata...hahaha...pernah la suatu ketika...masa kejadian ni PALING AKU INGAT sampai bile2...kisah "BAU ROKOK"....euwwww....

suatu hari ni aku nak ke perpustakaan seorang diri...ntah macammana masa aku masuk ke dalam perpustakaan, aku berselisih dengan seorang pelajar lelaki dan hidung aku yang SEMEMANGNYE sensatip dengan bau rokok...mulut aku pulak TERlepas cakap "HUH!!! BAU ROKOK!!" serta-merta mamat tu pandang aku....dannnnn aku pulak TERpandang die...~~~~berlakulah sesi BERTENTANG MATA~~~~(dalam hati aku: opppssss!!! alamak!!! terlepas pulak!! huhu..) ----------lepas babak ni aku tak ingat pe yang jadi....tapi yang pasti perasaan aku semakin berdebar setiap kali berjumpe dengan die...& aku rase lembut hati bile berdepan dengan die....


**lepas habis belajar di negori...aku dengan kehidupan aku & die dengan kehidupan die....walaupun macam tu....tapi die & aku macam tak pernah LOST CONTACT.....(ermm...pelik gak...)

TO BE CONTINUE.......







0 comments: